mobile_menu_bg-1 header_menu_bg_v3

Naslovna Zna se ko nosi pantalone

Zna se ko nosi pantalone

Ne samo za 8. mart, već svakodnevno, važno je da primenjujemo, podsećamo, vrednujemo i gajimo ravnopravnost u svim sferama društvenog života. Iako žene ruše barijere i pomeraju granice, u našem društvu, samom jeziku i naizgled bezazlenim izjavama, tradicionalni pogledi na mesto žena u društvu ostaju duboko ukorenjen problem. Jedan od najupečatljivijih primera jeste izjava „Zna se ko nosi pantalone“, čime se aludira na važnost muške uloge naspram ženske, a jednostavan odevni predmet koristi kao simbol gazde u kući, u privatnom životu, ali i profesionalno, na radnom mestu. 

Nastavljajući svoju prošlogodišnju kampanju „Ona stvara“, odlučili smo da, još jednom, ukažemo na svoju posvećenost stvaranju jednakih mogućnosti i prilika za sve zaposlene. U našoj kompaniji „pantalone nose“ i muškarci i žene: 

  • 68% zaposlenih su žene 
  • 57% članova Upravnog odbora odbora su žene
  • 4 od 7 članova Izvršnog odbora su žene

Inspirativnim primerima žena na vodećim pozicijama, ili onim koje se tradicionalno nazivaju „muška zanimanja“ Delta Holding kampanjom „Zna se ko nosi pantalone“ razbija predrasude o postojanju samo muških ili ženskih poslova.

  1. Ivana Letić, direktorka projektovanja i autorka rekonstrukcije Sava Centra, udahnula je novi život najvećem kongresnom centru Jugoistočne Evrope. Nadahnuta velikim delom svojih kolega, Stojana Maksimovića i Aleksandra Šaletića, pažljivim planiranjem dokazala je da je podela na muške ili ženske poslove prevaziđena stvar. Sava Centar je projektovan za uspešno, moderno i razvijeno društvo. Za društvo bez predrasuda. Sa istom idejom je i rekonstruisan, a velika zasluga pripada upravo Ivani Letić i timu koji je ona, sa snažnim osećajem odgovornosti, hrabro vodila.
  2. Aleksandra Đurđević, potpredsednica Delta Holdinga i generalna direktorka Delta Auto grupe, svojim entuzijazmom i posvećenošću razbija predrasude o specifično muškim oblastima poslovanja. Aleksandra je na čelu auto industrije. Uspešno razvija domaće tržište po svetskim standardima,  čemu svedoči uspeh brendova Delta Auto grupe u Srbiji i regionu. Aleksandra je jedina žena koja je na čelu kompanije-uvoznika vozila u Srbiji. Ujedno, ona je i prva žena predsednica Srpske asocijacije uvoznika vozila i delova za 25 godina postojanja ove organizacije.
  3. Bela Klašnja,  direktorka IT Ananasa, vodi najveći sektor Ananas E-Commerca i rukovodi tehničkim inovacijama neophodnim za uspešan razvoj biznisa. Bela svakodnevno svojom ekspertizom i liderstvom u svetu tehnologija na najbolji način otklanja rodne predrasude i stvara svet podjednakih šansi.
  4. Marija Desivojević Cvetković, viša potpredsednica za strategiju i razvoj Delta Holdinga, donosi važne, razvojne i strateške odluke u jednoj od najvećih regionalnih kompanija. Marija takođe strastveno i posvećeno stvara nove lidere i u samoj kompaniji ali i u široj zajednici. Ponosno nosi „Ironman“ titulu, predsednica je Srpskog triatlona i potpredsednica Olimpijskog komiteta Srbije. Svaki dan svojim radom i društvenim angažovanjem daje primer kako izgleda svet bez predrasuda.